KAS

„KAYALAR GROUP” este unul dintre liderii în inovație în domeniul său și din 2010 oferă servicii clienților cu peste 300 de grupuri de produse și peste 600 de articole de produse. Prin producerea de produse pentru piețele de alimentare cu gaz, alimentare cu apă, sisteme de protecție împotriva incendiilor și sectorul construcțiilor, „Kayalar Group” recunoaște dreptul natural al consumatorilor la calitate și, în consecință, garantează calitatea cu TSE, TS EN, TSEK, GOST, SEPRO și ISO. 9001 certificate atât în domeniul producției și managementului, cât și al produselor fabricate de calitate.
Folosind activ tehnici de management al calitatii si dezvoltare strategica, compania dezvolta produse si servicii in conformitate cu criteriile vremii.
În urma dezvoltării tehnologiei în sector, compania investește mult în tehnologie și folosește cele mai moderne echipamente în producție, drept urmare marca KAS a devenit una dintre cele mai fiabile și de înaltă calitate mărci din sector.
Datorită inovațiilor introduse și descoperirilor brevetate ale centrului de cercetare și dezvoltare, produsele KAS se remarcă printre analogi prin calitate, fiabilitate și ușurință în utilizare. Datorită abordării sale orientate către client, Kayalar Group a devenit, de asemenea, una dintre companiile preferate de pe piață. Datorită pregătirii continue, echipa companiei își propune să ofere servicii prompte și relevante atât în timpul vânzărilor, cât și în timpul serviciului post-vânzare. De asemenea, compania încearcă să se dezvolte nu numai în procesul de producție, ci și în ceea ce privește responsabilitatea socială. Compania acordă o atenție deosebită pregătirii necesare a tinerei generații cu sprijin și dialog strâns cu organizațiile implicate în formarea profesională. În acest sens, compania sponsorizează numeroși studenți și instituții de învățământ, în special licee tehnice din industria metalurgică.
Compania, folosind experiența, calitatea și abordarea orientată către client, își reprezintă și țara pe scena internațională și în scurt timp a sporit exportul produselor sale, în primul rând în țările din apropiere.